دانشگاه همدان
 
مرکز آی تی همدان
در این وبلاگ قصد دارم به جدیدترین اخبار دنیای IT بپردازم
 
 

 

 

دانشگاه صنعتی همدان با هدف تربیت و تامین بخشی از نیروهای متخصص مورد نیاز میهن اسلامی فعالیت های علمی- آموزشی و پژوهشی خود را آغاز نموده و به عنوان یکی از مراکز آموزش عالی درحال توسعه در غرب کشور محسوب میشود. این دانشگاه در سال 85 با پذیرش دانشجو در دو رشته کارشناسی مهندسی برق (کنترل) و کارشناسی کامپیوتر(سخت افزار) فعالیت آموزشی خود را آغاز کرده است.

اين دانشگاه درحال حاضر در نه رشته کارشناسي؛ برق( کنترل،الکترونیک)، کامپیوتر(سخت افزار و فناوری اطلاعات)،  مهندسی روباتیک، مهندسی مواد(استخراج)، مهندسی شیمی، مهندسی پزشکی (بیوالکتریک)، مهندسي معدن (استخراج معدن) و  سه رشته کارشناسي ارشد  مهندسي برق(کنترل)، مهندسي مواد(استخراج) و مهندسي معدن (استخراج معدن) دانشجو مي پذيرد.

بر اساس سیاست های راهبردی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و چشم انداز 20 ساله و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش مستمر در راستای ایجاد و توسعه رشته های مورد نیاز کشور در مقاطع کارشناسی و دوره های تحصیلات تکمیلی ( کارشناسی ارشد و دکترا) و تجهیز آزمایشگاههای آموزشی و تحقیقاتی جزء اهداف راهبردی این دانشگاه می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, :: 9:17 :: توسط : شهلا تهرانی

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید. لطفا نظر یادتون نره
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرکز آی تی همدان و آدرس hamedanit.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 18241
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1