مرکز آی تی همدان
در این وبلاگ قصد دارم به جدیدترین اخبار دنیای IT بپردازم
 
 

معاون ارتباطات شرکت مخابرات ایران از ارایه خدمات شبکه تلفن همراه در نسل سوم و چهارم در سایر کشورها خبر داد.

داوود زارعیان با اشاره به تغییراساسنامه شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: براساس اساسنامه جدید، ارایه خدمات برون مرزی به وظایف شرکت مخابرات ایران اضافه شده است.

وی با اشاره به حضور این شرکت در بازار جهانی، گفت: مطالعاتی در حوزه تلفن همراه برای ارایه در چند کشور هدف شروع شده است.

وی با بیان اینکه سیاست مخابرات حضور در بازار جهانی است، گفت: در این زمینه مذاکراتی با چند کشور هدف صورت گرفته است.

زارعیان خاطر نشان کرد: در صورتیکه مخابرات قرار باشد خدمات شبکه تلفن همراه به سایر کشورها ارایه کند، این خدمات در نسل سوم و چهارم خواهند بود و چنانچه کشوری درنسل اول دوم شبکه تلفن همراه مشکل داشته باشد، مخابرات در این نسل نیز خدمات به آنها ارایه خواهد کرد.


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, :: 10:17 :: توسط : شهلا تهرانی

کارشناسان از نحوه طراحی سخت افزاری تبلت تازه وارد مایکروسافت انتقاد کرده و معتقدند تعمیر این رایانه لوحی کار دشواری است.

سایت fixit که در زمینه ارائه خدمات تعمیر محصولات الکترونیک فعال است، اعلام کرده که برخی قطعات به کار گرفته شده در این رایانه لوحی به نحوی نصب شده که کاربران به سادگی نمی توانند آن را تعویض یا جابجا کنند.

این سایت به تبلت سورفیس از 10 نمره 4 داده و اظهار داشته که تعمیر آن کار سهل و ساده ای نیست. جالب آنکه حتی باز کردن این تبلت هم دشوار است و به برخی قطعات مهم آن هم به علت طراحی نامناسب به هیچ وجه نمی توان دسترسی پیدا کرد.

پنل نمایش شیشه ای این تبلت که کاملاً به بدنه آن چسبیده هم مشکل اساسی دیگری است. کارشناسان می گویند جدا کردن این نمایشگر بسیار دشوار است و حتی ممکن است منجر به آسیب دیدن آن شود.

این سایت حتی به نحوه طراحی صفحه کلید و جاگذاری پورت‌های رابط این دستگاه نیز ایراد گرفته است.

تنها بخشی از این تبلت که جاگذاری و تعویض آن آسان اعلام شده باتری آن است که البته معمولا در همه تبلت ها به این مساله توجه می شود.


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, :: 10:17 :: توسط : شهلا تهرانی

شرکت ژاپنی پاناسونیک به دلیل مشکلات اقتصادی و وجود رقبای قدرتمند در بازار اعلام کرده که از تجارت موبایلی خود دست می کشد.

شرکت پاناسونیک اعلام کرده که بازار تلفن همراه به شدت در حال پیشرفت است و با وجود رقبایی همچون اپل و سامسونگ جایی برای رقابت در بازار جهانی باقی نمی ماند.

بر اساس گزارش یک وب سایت خبری ژاپنی، پاناسونیک که پیشتر گوشی هایش را در بازار اروپا و ژاپن عرضه می کرد، در بازار اروپا و حتی بازار خانگی با وجود رقبای قدرتمند با مشکلاتی روبه رو شده بنابراین قصد دارد فعالیت خود را در این بازار محدود کند.

بر این اساس، پاناسونیک درصدد است بخش تجاری تلفن همراهش را به کلی بفروشد یا با شرکت دیگری همکاری جدیدی را برای تولید گوشی آغاز کند.

این شرکت اقدامات خود را با بستن کارخانه شیزوکا در ژاپن آغاز کرده است.
پاناسونیک پنج میلیون گوشی هوشمند فروخته و درآمد خود را از بخش فروش گوشی های تلفن همراه در سال 2011 حدود 1.62 میلیارد دلار اعلام کرده است.

این شرکت تخمین زده که دوباره سازی بخش تجارت گوشی های موبایل برای پاناسونیک به طور کلی 100 میلیارد ین هزینه خواهد داشت.


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, :: 10:15 :: توسط : شهلا تهرانی

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید. لطفا نظر یادتون نره
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرکز آی تی همدان و آدرس hamedanit.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 18183
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1